FAQ


Hoe ziet het sollicitatieproces er bij Adver-Online uit?
1. Wij starten het sollicitatieproces altijd met een cv-selectie. Op basis daarvan selecteren wij de best passende kandidaten voor de betreffende vacature.
2. Dan volgt een telefonisch interview voor een eerste kennismaking. Daarbij vinden wij het belangrijk dat het gevoel van beide kanten goed is. 
3. Wij nodigen jou dan graag uit voor een kennismaking bij ons op kantoor. Tijdens dit gesprek is naast onze HR verantwoordelijke, ook een teamlid van de betreffende afdeling aanwezig.
4. Als ook dit gesprek door beide partijen prettig ervaren wordt, volgt een diepte-interview met de eindverantwoordelijken van de afdelingen.
5. Ook een assessment en/of testcase kan onderdeel van de procedure zijn, dit is afhankelijk van de vacature.
6. Natuurlijk zijn er soms uitzonderingen, waardoor deze volgorde wijzigd of wij andere ideeën hebben. 

Wat is de status van mijn sollicitatie?
Wij doen ons uiterste best om binnen vijf dagen na je sollicitatie te reageren. Heb je na vijf dagen nog niets gehoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hebben jullie mijn cv en motivatie in goede orde ontvangen?
Als je een bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, is de verzending geslaagd en hebben wij je sollicitatie ontvangen.

Ik wil graag bij Adver-Online werken, maar zie geen passende vacature. Kan ik een open sollicitatie sturen?
Open sollicitaties zijn bij ons mogelijk. Wij ontvangen jouw cv en korte motivatie graag via de open sollicitatie button of stuur deze direct naar het mailadres hr@adver-online.nl. Het is tevens mogelijk om de job alert te installeren zodat je als eerste de nieuwe vacatures ontvangt. 

Hoe kan ik de job alert weer stopzetten als ik een baan gevonden heb?
Jezelf uitschrijven voor de Adver-Online job alert kan gedaan worden door middel van de uitschrijf-link in de job alert mails die je ontvang van Adver-Online.

Hoe richt Adver-Online het onboarding programma in?
Ben je eenmaal aangenomen? Dan volgt een warm ontvangst. Wij zorgen voor een uitgebreid onboarding programma waarbij je niet alleen je eigen functie of team leert kennen, maar ook je andere collega’s op verschillende afdeling binnen onze organisatie. Op deze manier leer je iedereen goed kennen en ben je snel up & running.

Heb je een specifieke vraag, suggesties en/of opmerkingen waarmee wij onze werken-bij website kunnen verbeteren?
Stuur dan een e-mail naar hr@adver-online.nl.

Geen passende vacature gevonden?

Schrijf je in voor onze job alert en ontvang als eerste onze nieuwe vacatures.

Over Adver-Online

Adver-Online B.V. is een ambitieuze en snelgroeiende organisatie met locaties in Heemstede, Utrecht en België. In 2002 gestart als onafhankelijk full-service HR mediabureau. Sindsdien verder uitgebreid met innovatieve en gebruiksvriendelijke software op het gebied van Recruitment, Workforce Management en HR.

Meer over Adver-Online
Contactgegevens

Herenweg 55
2105 MC Heemstede
campagne@adver-online.nl
023 - 55 30 350